Miesiąc: Styczeń 2020

Produkty pełnoziarniste nie dla wszystkich.

Podczas wizyty u dietetyka często pada pytanie czy płatki owsiane rzeczywiście są tak bardzo zdrowe i trzeba będzie je codziennie spożywać. Zawsze powtarzam, że to zależy. Dołączenie produktów owsianych do diety wpływa co prawda korzystnie na przemiany tłuszczy i węglowodanów w organizmie. Jest jednak pewna grupa osób, które pomimo tych zalet nie powinny spożywać płatków owsianych bez opamiętania. Doświadczony dietetyk na pewno w tym przypadku nie uwzględni w planie żywieniowym płatków owsianych. Kto nie może jeść produktów owsianych czy żytnich? Zapraszam do przeczytania poniższego tekstu.

Czytaj wiecej

Szybki fit sernik.

Żeby wytrwać jak najdłużej na diecie redukcyjnej musi być ona dobrze zbilansowana i przede wszystkim smaczna. Jeśli dietetyk od czasu do czasu uwaględnia fit ciasto na II śniadanie czy podwieczorek, to już na pewno dieta nie będzie uciążliwa a wręcz przyjemna do zrealizowania. Ważne jest aby uczyć się zrowych nawyków żywieniowych i mieć także świadomość, że słodycze także mogą być zdrowe. Dziś pokazuję przpis na bardzo szybkie ciasto dla dwojga lub po prostu porcja tylko dla Ciebie na dwa dni 🙂

Czytaj wiecej

Zupa na kefirze.

Napoje mleczne fermentowane według FAO/WHO to produkty otrzymane z mleka pełnego, całkowice lub częściowo odtłuszczonego, zagęszczonego lub regenerowanego w proszku. Poddane są fermentacji przez specyficzne mikroorganizmy, które fermentują laktozę. Zaliczane są tu: jogurt, kefir, mleko ukwaszone a także produkty mleczne nowej generacji. Dziś przedstawiam przepis z wykorzystaniem kefiru. Jest lekko kwaśny. Jeśli lubisz żurek, napewno ta zupa Ci mocno posmakuje.

Czytaj wiecej

© Dietifit Wszystkie prawa zastrzezone / Theme rebulid by Dodencult